Khamis, 18 April 2013

SIFAT MAT SABU


KANTOI!!! Calon PAS bagi parlimen PENDANG pada PRU 13, Sampai lena di perkarangan mahkamah.MUHAMMAD SABU yang terkenal dengan bermacam-macam nama jolokan disebabkan keceluparan mulut sendiri sibuk keluar masuk mahkamah setelah memberi kenyataan yang menyinggung rakyat Malaysia. Pemimpin Pakatan Rakyat yang sekadar touch and go, sering bertukar parlimen menjelang PRU-13. Mat Sabu dengan kenyataan bodoh sombongnya mengagungkan komunis dan memperlekehkan anggota keselamatan negara, telah mengguris perasaan ahli keluarga mangsa korban dalam mempertahankan negara, isu tabung Memali juga telah melibatkan nama Mat Sabu.

Beliau juga digelar "BUTA SEJARAH", memang buta pun malah membabi buta membuat kenyataan memalukan dari timbalan presiden PAS yang menyatakan "RELA MAKAN BABI DENGAN LIM GUAN ENG DARI MAKAN AYAM DENGAN PM NAJIB".


Mat Sabu bukan wakil yang sesuai dan ingin berkhidmat , beliau sekadar mahukan kuasa, jangan sampai kebodohan dan keceluparan Mat Sabu menyusahkan masyarakat, malah ramai sangsi dengan keperibadian Mat Sabu serta kelayakannya menjadi timbalan presiden PAS.









p/s: PILIHLAH BARISAN NASIONAL UNTUK KESEJAHTERAAN AGAMA,BANGSA DAN NEGARA.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan