Khamis, 4 April 2013

PANAS !!!! ABBY STIM PELUK LAKI ORANG !!!!




SEORANG MANUSIA YANG BERNAMA ABBY OHBABI...



Dah tengok gambar kat atas tu???...

Bukan main sedap kan dia duk peluk jantan tu....bekas laki dia...diulangi..BEKAS LAKI...

Oloo..ustazah...stim ke kena peluk balik?

Itu bukan laki kau la...malu la sikit....kalau di ceramah tak abis-abis kau hina orang berpeluk.. tapi sekarang apa cerita???

Mana pergi hukum hakam kau? Mana pergi kau punya 'kalau sebut nama kat sana takut nama saya tertinggal'

Mana pergi kau punya pertanyaan mengapa ramai perempuan sekarang tak suka pakai tudung?

Dasar pa nun tata punya betina. Sound orang bukan makin gagah. Bila datang time sendiri...main pulun aje.

Kalau free for all...Satu Hala pun nak set temujanji untuk peluk.

Kita kurang Islamik sikit la...peluk tak pakai apa-apa...ok tak? Takkan dengan Norman boleh dengan Satu Hala tak boleh kan...kawan-kawan Satu Hala pun ramai jugak yang nak...

Tanya orang nape tak pakai tudung konon...hakk tuiiiii!

 



Tiada ulasan:

Catat Komen