Jumaat, 3 Mei 2013

#GE 13 SIAPA MUSTAFA ALI YANG SEBENAR? (PART 2)


Ada fakta baru yang saya nak kongsikan dengan rakyat Malaysia sekalian….

Akhirnya wanita misteri yang menjadi penyedap Mustafa Ali telah muncul dengan sendirinya. Penampilannya pun sudah berubah...SUDAH BERTUDUNG!!! (Alhamdulillah jika perubahan ini dibuat atas kesedaran setelah berdamping dengan pemimpin besar PAS seperti Mustafa Ali). Janganlah bertudung hanya sekadar untuk menyembunyikan identiti....

Kemunculan Aishah Baby dengan identiti baru ini (gambar belum saya perolehi) bukan kebetulan dan bukan juga kerja manusia. Ia ketentuan Allah S.W.T bagi mendedahkan kebenaran dan kemunafikan Mustafa Ali.
                 
Dalam tempoh seminggu yang lepas, Aishah Baby telah menyewa pelbagai jenis kereta untuk mengelak dari dikesan. Saya difahamkan dia telah membeli kereta baru jenis Honda Accord dan masih mencari rumah sesuai untuk disewa. Semua ini akan ditanggung oleh si tua kutuk Mustafa Ali...Aishah Baby melakukan semua ini seorang diri...sudahlah dilanyak dan dijadikan pemuas nafsu si tua kutuk itu, sekarang ini terpaksa pula berusaha bersembunyi begini....si bacol Mustafa Ali hanya mengarah membuat itu dan ini...kesian Aishah Baby...

Saya juga dimaklumkan Aishah Baby kini tinggal di Kondominium SOHO ONE di SS19 Subang Jaya (mungkin menyewa atau menumpang rumah kawan). Kereta WISH putih kepunyaannya kini disimpan di rumah makciknya di Lembah Klang juga....

Seperti yang saya jangkakan, si tua kutuk Mustafa Ali ini sedang berusaha mendapatkan surat nikah dari Siam untuk menutup tembelangnya ini...inilah perkara yang akan didedahkan dalam PCnya esok. Percayalah!!!..saya sertakan juga bersama-sama ini gambar Aishah Baby yang saya perolehi sebelum ini dan gambar kondo di mana Aishah Baby tinggal sekarang.

Pesan saya kepada Datuk Mustafa Ali...janganlah kau perbodohkan rakyat Malaysia ini...kau mungkin terlepas daripada seksa dunia..tapi akhirat??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan