Sabtu, 16 Februari 2013

Kenapa Tun Menolak Hudud PAS...!!! Isteri boleh Diliwat??






Tetapi ternyata hudud yang dibentangkan oleh PAS bukan berdasarkan Islam, tetapi berdasarkan nafsu pemimpin-pemimpin PAS yang mengakibatkan ianya ditolak mentah-mentah oleh Perdana Menteri ketika itu, Tun Dr. Mahathir Mohammad.

Antara perkara yang bertentangan dengan hukum Islam yang di dalam hudud Terengganu yang telah digazetkan ialah Seksyen 14 di mana menerangkan bahawa seorang suami dibolehkan untuk meliwat isterinya.

Selain itu, terdapat juga enakmen yang membenarkan orang bukan Islam dilantik bagi undang-undang hudud dan juga perkara berkaitan qazaf yang melibatkan empat saksi bagi zina iaitu sekiranya salah seorang saksi menarik diri, maka tiga lagi saksi boleh dihukum.

Ini hanya 3 contoh mengenai betapa kejam dan tidak adilnya hudud ciptaan PAS.

BACA SELANJUTNYA KAT <<SINI>>



Pendedahan Ekslusif dari rakan siber JohorBahruKini. JohorBahruKini percaya, PRU ke13 nanti, PAS dah tidak berani mainkan isu Hudud lagi, sebabnya dah kena tunggang oleh PKR dan DAPig.
Rupa2nya, ginilah cerita sebenar kenapa Tun menolak Hudud PAS. Memang celaru. Gubal undang2 ikut suka hati mak bapak dia. Agaknya Nek Ajis meliwat isteri dia kot?? Takut kena balik. Hanya Allah sahaja yang tahu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan