Khamis, 14 Februari 2013


GEMPAR!!   MATLAMAT DAP JIKA MENANG PRU 13

Pendedahan panas ini telah di buat oleh bekas Setiausaha Organisasi DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP. Mohamed Razali bin Abd. Rahman.

Menurut beliau, seorang pemimpin kanan DAP pernah menyatakan “we must make sure christian become official religion in Malaysia and we must make sure that the next prime minister is Christian”, di dalam satu ucapannya.
Beliau telah keluar dari DAP di atas kesedarannya kerana mendapati DAP amat membenci bangsa melayu beragama Islam dan raja-raja melayu malahan beliau juga menyatakan DAP mempunyai niat buruk iaitu MENUKARKAN PERLEMBAGAAN ISLAM kepada PERLEMBAGAAN KRISTIAN.



LIM GUAN ENG pernah menawarkan beliau RM1juta dan bercuti ke Melbourne kerana beliau sudah ke balai polis membuat laporan tentang agama kristian yang ingin dijadikan sebagai agama rasmi di Malaysia. Berikutan itulah beliau telah ditawarkan “rasuah” yang agak menawan. Tidak cukup dengan itu, Mat Sabu yang beragama Islam juga turut mengarahkan beliau supaya menarik balik laporan polis yang sudah di buat.
Berikut di bawah adalah senarai rancangan besar DAP yang didedahkan oleh Mohamed Razali yang menyaksikan sendiri majlis ikrar paderi di Hotel Little Rock Jelutong Pulau Pinang dalam usaha menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi di Malaysia.
                                               
  1.                    KRISTIAN sebagai Agama Rasmi.
  2.              Isu azan hanyalah ujian terhadap sensitiviti umat Islam.
  3.              Menghapuskan Pertandingan tilawah Al-Quran
  4.                    Mata pelajaran Agama Islam akan Dimansuhkan.

  5.          Mana-mana parti yang berteraskan umat Islam akan dibubarkan. Termasuklah PAS.

Lihat saja hari ini, contoh yang paling nyata bahawa PAS telah berjaya diliberalkan. Mat Sabu di dalam ucapannya sewaktu menyertai majlis makan malam di Restoran Hee Lai Ton di Seri Kembangan Selangor.  “saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib.” Tindak tanduk cetek akalnya telah berjaya membuktikan bahawa beliau telah menghalalkan perkara yang haram hanya kerana satu politik. Di mana maruahnya sebagai rakyat beragama Islam??
Seterusnya ialah perkara lain yang mahu di capai oleh DAP.
  1.                    Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam.
  2.                    Wang zakat akan di gunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan pernah dibuat sewaktu      Perak di bawah pimpinan MB Nizar. Ngeh pernah meminta untuk mengguna wang zakat tetapi perkara tersebut telah di halang oleh Mufti.      
  3.                     Malaysia pula akan di tukarkan kepada Republik. Kewangan DAP terlalu kuat kerana setiap minggu beliau akan turun ke Singapura untuk berjumpa Lee Kuan Yiew, tambahan pula beliau ada pejabat mewah di sana.
  4.                     Menurut Lim Kit Siang, Raja adalah berketurunan lanun, oleh kerana itu Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan.
  5.                     Lagu Negara ku versi baru yang tiada menyebut tentang raja telah di mainkan di hotel Palma Penang.
  6.                     YDP negeri Pulau Pinang akan di tukar kepada Cina.
  7.                     MARA dan jabatan yang di anggap rasis akan di lenyapkan.
  8.                     Kakitangan kerajaan berketurunan melayu akan di kurangkan.
  9.                     GLC di terajui oleh orang cina.
  10.                     DEB akan di mansuhkan.
  11.                     NGO melayu seperti PEKIDA & PERKASA akan di hapuskan.
  12.                     KEMAS, MKN, dan BTN akan di tutup.
  13.                     Pemberian insentif RM5000 akan di beri jika masyarakat berkawin campur (penghapusan etnik Melayu).
  14.                     Bahasa Inggeris bahasa Rasmi
  15.                     Chin Peng di beri pengampunan dan di beri gelaran Tun.
  16.                     Rejimen Askar Melayu Diraja akan di bubarkan kerana telah banyak membunuh komunis (orang cina) sebelum ini.
  17.                     Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang cina.
  18.                     Yahudi dan CIA akan membantu DAP.
  19.                     Kedutaan ISRAEL akan dibuka.
  20.                     Pengkalan Tentera Israel akan di buka di Port Dickson.

Inikah yang di mahukan oleh PAS dan PKR setelah bergabung dengan duri dalam daging DAP?
Hilangkah akal mereka di mana majoriti ahlinya ialah beragama ISLAM, berbangsa Melayu??dimanakah kesedaran mereka terhadap perkara ini??

sumber: darah-satria.blogspot


JohorBahruKini malas nak ulas pembongkaran yang dibuat oleh Razali ini, sudah lama dan malah banyak kali ceramah di buat di Johor. Tapi puak2 PAS yang BODOH SOMBONG nih kata Umno/BN saja-saja buat cerita. Ya Allah, bukakanlah pintu hati mereka ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan