Sabtu, 19 Januari 2013

Patrick Teoh Anti-Islam - Tok Guru Terlupa Bagi Tarbiyah ker?



Berikut ialah kenyataan berani mati Patrik Teoh ke atas kaum Muslimin di Malaysia. JohorBahruKini tertunggu-tunggu respon puak2 Pas tentang isu ini. Iyelah kan, katanya Parti Islam Se-Malaysia. Takkan dok senyap ajer??? Atau pon, dapat restu Tok Guru?? Tapi rasa2nya, Tok Guru tak seteruk itu....
 

Jadi, puak2 Pas yang berkopiah2 nih, tunjukkan lah kemarahan kamu, Patrick Teoh nih org kuat korang kan?
 
Menurut Datuk Dr Hassan Ali,

"Saya cenderung mempercayai bahawa perubahan yang agak mendadak dari segi pemikiran dan sikap Patrick Teoh itu adalah disebabkan oleh penglibatan beliau dalam dunia politik akhir-akhir ini.
"Beliau dikatakan terlibat secara langsung dalam program-program politik anjuran DAP. Sesetengah pimpinan DAP memberi sanjungan yang tinggi terhadap Patrick Teoh sehingga beliau dikatakan berpotensi besar untuk menjadi ahli politik yang berwibawa," katanya melalui satu kenyataan media kelmarin.
 
Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata jangan haraplah abang Patrick. Mohon lah maaf bagaimanapun, sujudlah anda, ciumlah kaki sesiapa pun, tetapi yang anda hina bukan satu-dua orang, namun seluruh umat Islam di Malaysia. Ternyata didikan DAP yang lantang bersuara mengenai keagamaan terutamanya isu kalimah Allah, kini terpalit kepada penyokong-penyokong mereka. Sindrom keberanian menghina ini datang dari keterbukaan serta dasar biadap DAP yang jelas mempermainkan Islam hanya kerana Parti Islam Se-malaysia (PAS) sealiran dengan mereka. Harus mereka ingat PAS itu hanya sebuah parti yang mewakili sekelompok penyokong parti, bukannya mewakili seluruh umat Islam se-Malaysia. Marilah kita bersatu dan mempertahankan kedaulatan Agama Islam serta survivaliti bangsa Melayu kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan