Selasa, 30 April 2013

HASRAT DAP NAK BENAMKAN USAHAWAN MELAYU

DAP nampaknya bersunguh-sunguh ingin membenam usahawan Melayu melalui gerakan mereka menghancurkan perniagaan Syed Mokthar Al bukhary. melalui kempen boikot Roti Gardennia sehingga la semua perniagaan yang berkaitan dgn Syed Moktar di kaitkan dengan kempen mereka. 


Tetapi kenapa pula mereka tak sentuh 9 billionair negara yang menduduki TOP10 rangking orang terkaya Malaysia..? jawapannya seperti yang diduga mereka adalah bangsa Cina . 


Disini kita dapat melihat gerak kerja DAP menghancurkan ekonomi orang Melayu, kita orang melayu hanya mampu berada standing dengan bangsa lain melalui 1 orang iaitu Syed Moktar dalam TOP 10 manusia terkaya , itu pun DAP sudah serang dan hentam cukup-cukup, dan ada pula melayu bodoh yang membantu kempen DAP ini dari Parti PAS dan PKR, emm , “sesuai ke saya kata kan mereka ini bodoh..? mungkin tidak kot , yang lebih sesuai adalah pengkhianat Bangsa dan Agama.. “ya itu lagi sesuai..!!!”


Syed Mokhtar Al Bukhary dikenali sebagai lelaki terkaya dari kelompok Melayu Islam yang sangat murah hati dan sangat berserderhana. Beliau seringkali memberi derma kepada pembinaan masjid , serta kepada rumah Anak yatim dan juga badan pendidikan , melalui yayasan beliau banyak kerja-kerja kebajikan telah dilakukan bukan sahaja kepada Umat Islam Melayu juga kepada Bangsa lain. Malahan Yayasan beliau melingkupi pembiayaan ke seluruh Dunia khusus untuk orang Islam..!!!! sila klik link ini untuk maklumat lanjut : http://www.albukharyfoundation.org/


Syed Moktahr Al Bukhary maju melalui usaha beliau dan juga bantuan yang diterima dari Kerajaan Barisan Nasional melalui program Dasar Ekonomi baru DEB. Yang mana antara sasaran kerajaan mengujudkan usahawan bumiputra .


Namun DAP cauvanis yang berpaksikan ideologi komunis tidak akan senang dengan kekuatan ekonomi melatyu. Maka langkah-langkah menghancurkan ekonomi melayu dijalankan dengan menyerang Syed Moktar Albukhary sebagai sasaran utama.


Oleh itu seruan kepada semua Umat Islam dan Melayu.. UNDI Barisan Nasional
Dan tolak Pakatan Haram LGBT = DAP . PAS dan PKR , yang mempunya agenda menghancurkan umat Melayu dan Islam. Keseluruhanya.


Terjemahkan Jihad anda di kertas undi dengan mengundi Barisan Nasional yang diketuai oleh UMNO yang terbukti menjaga kepentingan Bangsa Melayu dan Agama Islam serta juga Bangsa lain dan agama lain.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan