Sabtu, 20 April 2013

#GE13 ARTIS TAK LAKU VS AZALINA OTHMAN DI PENGERANG




Salam perkenalan buat artis tak laku Dayangku Intan yang akan bertanding di Parlimen Pengerang. Penyandang parlimen ini, Datuk Seri Azalina Othman Said tidak akan mengalami masalah besar untuk melawan artis tak laku ini di samping seorang lagi calon bebas, saudara Mohd Azaman Bin Johari...

Artis PKR ini fikir dia mampu melayan rakyat FELDA tapi itu adalah silap. Penyandang parlimen ini, Datuk Azalina memang dikenali di peringkat akar umbi. Banyak kemajuan dan pembangunan telah di bawa Datuk Azalina di Parlimen Pengerang ini.

Jika hendak dibandingkan dengan artis ini, apakah sumbangannya di kawsan Pengerang yang majoritinya rakyat FELDA? Sudah semestinya tidak ada langsung. Yang dia mampu hanyalah melampiaskan nafsu dengan memfitnah dan menghasut rakyat di sini untuk memecah belahkan masyarakat FELDA.

Rakyat FELDA kawasan Pengerang ini tidak hairan langsung siapa yang akan bertanding di Parlimen ini. Ini kerana sudah tercatat dihati mereka Datuk Azalina adalah pilihan yang tepat!!

Letaklah artis hebat mana sekalipun, undi tetap pada Datuk Azalina dan Barisan Nasiona. Kawasan ini adalah kawasan KOMFEM menang..letaklah siapa calon sekalipun..UNDI Tetap BN!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan