Jumaat, 5 April 2013

ALLAH MENGHARAMKAN DARI MENGUNDI PAKATAN RAKYAT ? !!!!



Secara amnya, beberapa perkara berikut adalah diharamkan sama sekali kepada umat Islam, malah ditegah daripada mendekatinya juga:

BERZINA


Melakukan SEKS SESAMA JENIS, tidak kira di tempat awam atau bilik persendirian.


Meminum ARAK, dan ini termasuklah mereka yang mempromosi/mengajak orang lain untuk minum


MEMBUNUH, apatah lagi menumpahkan darah seorang MUSLIM



Mengkhianati Janji dan Amanah


Dan DOSA yang PALING BESAR sekali adalah MENSYIRIKKAN ALLAH SWT


Selain beberapa lagi perkara HARAM yang membawa kepada dosa BESAR yang lain seperti memakan harta anak yatim, menzalimi sesama makhluk, serta menderhaka terhadap orang ibu bapa.



Seorang pak cik menyatakan yang beliau akan ubah untuk mengundi Pakatan Rakyat pula pada PRU kali ini. Satu soalan ditanyakan kembali kepada orang tua tersebut: "Kalau BN, logonya sudah tentu dacing, dan SAH berdaftar sebagai sebuah gabungan parti politik yang ditunjangi oleh orang Islam (UMNO), tetapi bagaimana pula dengan pakatan rakyat? Apakah mereka ada satu logo khas yang mewakili parti-parti mereka ketika PRU nanti? Tiada, bukan? Jadi, mengapa mereka GAGAL bersatu untuk membentuk satu gabungan parti lawan kepada BN yang SAH? Adakah ini bermakna Pakatan Rakyat itu merupakan satu gabungan parti politik yang HARAM dari segi undang-undang?". Pakcik itu terdiam.

Adalah menjadi satu kesalahan kepada orang Islam untuk melakukan atau bersubahat dengan mana-mana perkara yang HARAM ini. Jadi, elakkan menganggung DOSA, dan undilah parti yang SAH sahaja di sisi Islam dan undang-undang Negara.  Sebab itulah, pemimpin gabungan parti HARAM ini tidak pernah merasa sedikit pun SALAH melakukan perkara-perkara yang HARAM di sisi ISLAM.


SUMBER [mymassa]


Tiada ulasan:

Catat Ulasan