Sabtu, 4 Mei 2013

AWAS ! PROPAGANDA JAHAT DAP UNTUK MENIPU ORANG MELAYU DI @SINARONLINE #PRU13 #TOLAKPR




DAP cukup takut bila orang Melayu dah sedaq bahawa parti inilah adalah paling  RASIS ,CHAUVINIS & ANTI ISLAM di negara ini .. 

Itu yang membuatkan DAP terpaksa buat iklan bangsat Guan Eng ini  di  dada  akhbar LALANG iaitu SINAR HARIAN bagi menipu rakyat bahawa dirinya bukan anti Islam & Melayu .




GUAN ENG  RASUAH  SOGOK TUNKU AZIZ

Hayatilah sebahagian petikan temuramah Tunku Aziz dengan The Star, mengesahkan DAP adalah sebuah parti korup seperti yang telah diterjermahkan oleh AgendaDaily:


- [B]S: Adakah ini penamat karier politik anda (dengan DAP)?[/B] Tentu sekali, tidak ada soalan. Tetapi apa yang benar-benar membuat saya akhirnya memutuskan untuk meninggalkan DAP adalah kejadian Ahad lepas kira-kira jam 8.43 pagi. 


Saya menerima panggilan telefon daripada Guan Eng. Saya tidak tahu sama ada ia untuk mengambarkan penyesalan atau mereka merasakan perlu mengantikan saya (memberi pampasan) dengan sesuatu berikutan khidmat saya sebagai senator tidak disambung. Beliau menawarkan saya jawatan kanan di di Institut Pulau Pinang, dengan kemudahan perjalanan sebagai salah satu daya tarikan … Dan saya berkata saya perlu berfikir tentang hal itu. Sehingga semalam, selepas saya telah membuat keputusan (meninggalkan parti). 


Pembantu beliau menelefon saya pada waktu makan tengahari mengulangi tawaran bosnya, tetapi menambah bahawa kali ini terdapat wang saku sebanyak RM50, 000 setahun, bersama-sama dengan faedah lain. 


Saya menganggap tawaran tersebut sepenuhnya menghina. Sama sekali menghina, dan saya hanya boleh menyimpulkan bahawa ia telah datang daripada seseorang yang mempunyai tidak berakal dan tidak mempunyai walaupun sedikit rasa hormat. Adakah beliau fikir saya ini orang jenis apa? Satu penghinaan, petama kerana anda ‘menyerang’ saya dengan sebab yang salah, kemudian tidak sambung pengkhidmatan saya, dan kemudian ditawarkan jawatan kanan di Institut Pulau Pinang. Ini adalah hal yang saya bimbangkan, orang ini tidak mempunyai rasa kesopanan, dalam erti kata lain. 





ANTI MELAYU 

Kepada orang Melayu di P.Pinang  , sebelum mengundi esok INGATLAH selama 5 tahun apa yang telah  regim DAP buat untuk bangsa kita . 








 




Sudah lah 1 rumah kos rendah tak dibina di negeri ini , ditindas  pulak kepada peniaga-peniaga kecil untuk mencari rezeki hingga ada gerai-gerai mereka dirobohkan . 

Disebabkan ketakutan ini lah , Mat Sabu semalam semasa berceramah  yang turut dihadiri Guan Eng terpaksa merayu undi orang Melayu dengan menyatakan ketua regim DAP ini adalah adiknya . 



PULAU PINANG 4 Mei - Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu seolah-olah semakin terdesak untuk mendapatkan sokongan kaum Cina apabila tanpa segan silu meraih simpati dan merayu kaum itu agar menyokong parti itudalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) ini.

Malah langkah terdesak Mohamad atau Mat Sabu itusemakin terselah apabila sanggup mengaku SetiausahaAgung DAP, Lim Guan Eng sebagai adiknya."Guan Eng itu Cina bukan? Dia Cina bukan? Dia orangCinakan? Tetapi dia adik saya," katanya ketikaberceramah di Padang Kota Lama di sini malam tadi.



ANTI ISLAM 

Selain Isu kalimah Allah yang hangat ketika ini terang-terang jelas  menghina agama Islam sebagai agama persekutuan   ,   GPB juga nak dedahkan semula bukti bahawa parti Dap ini pernah menyokong seorang gadis cina yang beragama  Islam menukar agama ( murtad ) . 







 



Kali ini untuk siri ketiga pembongkaran DAP anti Islam,  , GPB  akan dedahkan siapa saudara baru yang dibantu oleh parti chauvinis dan rasis ini untuk keluar daripada agama Islam .

Tak pa la GPB  terpaksa selongkar balik manuskrip lama , keratan akhbar   dan scan semula  baru untuk nak bagitahu generasi muda bahawa   sejarah telah  membuktikan   betapa bencinya parti rasis dan ultra kiasu ini   terhadap Islam . Sejarah tak pernah bohong bukan ia bukan seperti spin Meloyakini & surakhabar Cina .

Beliau adalah seorang gadis Cina yang nama Islamnya ialah Nurul Ain yang berasal dari Tampin ketika itu  tahun 1992 .

GPB yakin generasi muda terutama mahasiswa Melayu   di universiti sekarang ini  taksub  menyokong parti rasis dan chavinis  DAP    tak tahu semasa mereka masih bayi lagi , sudah ada hamba Allah beragama Islam ketika itu  telah dibantu oleh parti ini keluar Islam dan isytihar  murtad  pada tahun  1992 !!

 
keratan akhbar Berita Harian August 1992..


Mengapa pemimpin2 parti DAP seperti Cheng Man Hin , Karpal Singh dan Lim Guan Eng membantu budak berusia 18 tahun  menjadi murtad dan kembali kepada agama asalnya ?  Apakah mereka anti kepada agama Islam ? 

Seperti kata Tun Dr Mahathir ketika itu menjadi PM , mengapa Cina masuk Islam sahaja DAP yang bising ?

Yang menjadi dalang membantu Nurul Ain ini kembali kepada agama asalnya  semua itu masih lagi hidup  dan kini menjadi pemimpin besar dalam Pakatan .

Apakah PAS yang selalu bercakap tentang Islam masih lagi ingat isu ini ??  Inilah sebenarnya musuh dalam selimut yang PAS tak sedaq dan anti Islam .


Menteri Undang-Undang ketika itu Datuk Syed Hamid Albar membidas DAP mempolitikkan isu penukaran agama Nurul Ain . KLIK DI SINI




JADI KEPADA ORANG MELAYU DI P.PINANG ..

JANGAN KITA TERTIPU DENGAN IKLAN PEMBOHONG YANG MENGANGKAT DAP  BUKAN ANTI ISLAM & MELAYU..

DAP SELAMANYA MEMANG ANTI MELAYU & ISLAM DARI DULU SAMPAI SEKARANG ............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan