Khamis, 24 Januari 2013

PANAS: BLOG PEMBANGKANG SETUJU EDAR BIBLE DI SEKOLAH. BENAR KERRR???

JohorBahruKini tersentak dengan tulisan di Blog Pembangkang tentang isu pengedaran Bible di sekolah baru-baru ini. Rupa2nya memang sahlah, kerja2 nih dilakukan oleh DAPig dan disokong oleh dua parti lain dalam Fuckatan.


Apa dah nak jadi kepada Malaysia sekarang nih. cukup2lah dengan Isu Kalimah Allah, Ostad kena tangkap dengan bini org, sekarang nih nak bawa isu pengedaran Bible pula kepada orang Melayu Islam. Geramnyer aku, mana Tok2 Guru dalam Pas piss pusss? Inikah objektif sebenar yang korang nak bawa? Menghancurkan Islam?
 
Teringat pada Sabda Nabi SAW yang bermaksud:
 
“Dari Abu Hurairah r.a. Rasulullah SAW bersabda: “Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat dari kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang banyak, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, “Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu).” (HR At-Tirmizi).
 
Tak percaya??? Sila baca Blog ini: http://suarapakatanrakyat.com/



Tiada ulasan:

Catat Ulasan